  • Data: 2002-08-29 14:26:18
    Temat: Re: rekojmia a terminy
    Od: Kuba vel Torki <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia 28 Aug 2002 22:07:26 +0200, p...@p...onet.pl cichutko
    powiedział o:

    >Z tymi 14 dniami ostrożnie albowiem będąc na miejscu sklepu powiedziałby ....
    >ok ale ja musiałem oddać płytę do rzeczoznawcy więc termin obowiązujący to 21
    >dni - więc dla swojego dobra staw się w 22 dniu i możesz żądać bez względu na

    No to tu może być problem, bo ja komputerkiem na chlebek zarabiam i jak
    mi go przez miesiąc nie dadzą, (a już od 2 tygodni mi nie pracował bo
    się non stop sypał) to chyba tynk ze sciany bede gryzł ;)

    Zapytam sie uprzejmie po 14 dniach i zobaczymy może nie będzie problemu.

    >No chyba ze we wniosku jaki złożyłeś umówiłeś sięco do obowiązywania innych
    >terminów wówczas te obowiązują.

    w umowie ustnej, na którą mam świadków umówiliśmy się na termin
    "natychmiast, albo 2-3 dni jeśli trzeba bedzie sprawdzic").

    >Czyli pamiętaj jeśli w ciagu max 21 dni nie dostaniesz listu do domu w ktorym
    >sklep odrzuci reklamacje - (chyba ze podales nr tel wiec na pewno zadzwonia
    >nastepnym razem nie podawaj tel tylko adres) - mozesz byc pewnym iz bez wzgl na
    >all reklamacja traktowana jestjako rozpatrzona na twoja korzysc.

    owszem podalem nr. telefonu

    Już raz z nimi załatwiałem reklamację (tak gdzies rok temu) i załatwili
    mi ją - od ręki. Wiec mozę i tym razem nie będzie problemu.

    Pozdrawiam
    Kuba