  • Data: 2010-05-24 08:28:25
    Temat: Re: reklamowanie się na płatnym parkingu
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-24 00:30, agryppa pisze:

    > Tak tylko, ze ty tym autem przyjeżdżasz i wracasz do domu. A ten
    > polonez nie rusza nawet z miejsca.

    A nie wolno? Zapłacił za miejsce parkingowe? Zapłacił.
    Za chwilę powiesz, że skoro zostawiam mercedesa na parkingu na pół roku,
    bo jadę do USA, to stawiam reklamę mercedesów.

    Przecież wszyscy wiemy jak duzo
    > trzeba zapłacic za reklamę w centrum miasta. I wiemy też, że jest o
    > wiele taniej "ukraść" miejsce parkingowe ludziom,

    Ale co ukradł? Zapłacił za miejsce i tam zaparkował.

    i osiagnąć zyski
    > kosztem drugiego. Ja też mam sklep i chciałbym miec taka tanią reklamę.

    To kup sobie poloneza, naklej na niego reklamę i wykup mu miejsce na
    parkingu.

    > I po mnie niechby 100 włascicieli sklepów w centrum poszli do UM i
    > poprosili o abonement na miejsce parkingowe. I co w tedy? wielu z nas
    > odeszłaby z kwitkiem, gdyz w UM dostaliby Ci, którzy są ich kolesiami.

    A wtedy należało by złożyć doniesienie do prokuratury. A póki każdy może
    sobie kupić abonament, to proszę bałdzo -- kupuj.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek