eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja usługi transportowejRe: reklamacja usługi transportowej
  • Data: 2012-03-08 19:10:42
    Temat: Re: reklamacja usługi transportowej
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 08.03.2012 18:42, BTQ pisze:
    > Witam,
    >
    > pod koniec listopada w wyniku opóźnienia tramwaju spóźniłem się na pociąg i
    > musiałem pojechać następnym. Opóźnienie wg mnie wynikło z winy przewoźnika.
    > Złożyłem reklamację poprzez formularz na stronie tego samego dnia. W terminie
    > 30 dni nie otrzymałem odpowiedzi od przewoźnika.
    ale czy reklamacja dotyczy czegoś co przewoźnik gwarantuje czy tak sobie
    tyko wyobrażasz że coś tam powinno być, a nikt takich gwarancji nie daje?
    > Powoli zbieram się do
    > napisania pisma do przewoźnika w sprawie realizacji zadośćuczynienia, które
    > było zawarte w treści reklamacji.
    zadośćuczynienie dostaniesz "za porozumieniem" albo takie jakie Ci
    przyzna sąd _na podstawie_ wiarygodnych poniesionych strat. walczyłem z
    operatorem GSM, i trudno jest udowodnić że na 100% straciłem coś z winy
    nie działającego telefonu.

    > Mam pytanie czy w przypadku reklamacji
    > usługi transportowej obowiązuje 30-to dniowy okres na udzielenie odpowiedzi?
    termin jest trochę sztuczny. obowiązuje, ale z automatu niczego nie
    zmienia.
    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1