eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja usługi transportowejRe: reklamacja usługi transportowej
  • Data: 2012-03-08 18:44:36
    Temat: Re: reklamacja usługi transportowej
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-03-08 18:42, BTQ pisze:
    > Witam,
    >
    > pod koniec listopada w wyniku opóźnienia tramwaju spóźniłem się na pociąg i
    > musiałem pojechać następnym. Opóźnienie wg mnie wynikło z winy przewoźnika.
    > Złożyłem reklamację poprzez formularz na stronie tego samego dnia. W terminie
    > 30 dni nie otrzymałem odpowiedzi od przewoźnika. Powoli zbieram się do
    > napisania pisma do przewoźnika w sprawie realizacji zadośćuczynienia, które
    > było zawarte w treści reklamacji. Mam pytanie czy w przypadku reklamacji
    > usługi transportowej obowiązuje 30-to dniowy okres na udzielenie odpowiedzi?
    > Jeśli tak to na co mam się powołać w piśmie?

    No to zabierasz się do egzekucji żądania reklamacyjnego, a nie wiesz,
    czy przekroczenie 30-dniowego terminu "coś daje"? :)

    I jakież to masz żądanie? Mam nadzieję, że nie wyższe od kosztów
    taksówki przystanek->dworzec?


    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1