  • Data: 2007-09-17 08:54:32
    Temat: Re: reklamacja towaru trwającą już grubo ponad rok - pomóżcie
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartosz B." <b...@a...skasuj_to.pl> napisał w
    wiadomości news:fclank$hrn$1@news.onet.pl...
    >W wyniku transakcji między firmą a firmą stałem sięposiadaczem sprzętu co
    > jak się okazało nie odpowiadającemu parametrom, o których napisał
    > sprzedawca
    > w swojej ofercie na stronie WWW.
    > W wyniku zauważenia sporych rozbieżności zareklamowano towar i żadano
    > wymiany na produkt zgodny z parametrami jakimi go opisali.
    > W wyniku już dwukrotnego zwrotu towaru z tego samego powodu w końcu
    > sprzedawca sprzętu nie oddał z reklamacji ani nie zwrócił pieniędzy.
    >
    > Firma istnieje nie jest mała i nadal sobie działa na rynku Polskim.

> [...]

    witam

    skoro nie chcą oddać dobrowolnie, to niestety ale pozostaje tylko droga
    sądowa - proces cywilny, ewentualnie zgłoszenie na policji sprawy o
    przywłaszczenie towaru lub gotówki względnie oszustwo;
    należy złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy i wezwać listem poleconym
    za dowodem nadania do zwrotu pieniędzy w związku z odstąpieniem od umowy;
    jeżeli tego nie zrobią dobrowolnie, to pozew do sądu

    pzdr