eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja › Re: reklamacja
  • Data: 2002-10-27 08:27:43
    Temat: Re: reklamacja
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marcin napisa_(a):
    > mogl by mi ktos w skrocie wytlumaczyc jak to jest teraz z reklamacja
    > towaru nie wadliwego?
    > mozna go oddac sprawny i zazadac zrwotu forsy do 7 czy 14 dni? mozna tak
    > postapic wszedzie
    > czy tylko w niektorych sklepach?

    Sklep nie ma obowiązku przyjmowania niewadliwego towaru - jeśli tak robi
    jest to tylko dobra wola sprzedawcy. Inaczej jest przy sprzedaży
    wysyłkowej i sprzedaży poza lokalem przedsiębiorstwa (np. akwizytorzy) -
    wtedy można odstąpić od umowy (zwrócić towar) w ciągu 10 dni.

    > i jeszcze jedno slyzsalem kieds w radiu o nowej ustawie o rekojmi
    > nie pamietam dokladnie ale z wypowiedzi jakiegos urzednika wynikalo
    > ze mozna stosowac rekojmie i gwarancje naprzemiennie ale rekojmia trwa
    > tylko rok
    > a gwarancja moze byc nawet dozywotnia mogl by mi ktos powiedziec jak z
    > tym jest??

    Jest prawo wyboru między rękojmią, trwającą rok, wtedy reklamuje się u
    sprzedawcy i gwarancją, która może ale nie musi być, a jej warunki (i
    gwarant) są ustalone w karcie gwarancyjnej. Prawo wyboru przysługuje za
    każdym ujawnieniem się kolejnej wady w towarze.

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1