    From: <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rekalkulacja OC w MTU
    Date: Tue, 28 Aug 2007 23:34:28 +0200

    news:fb21k2$c4p$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Czy próbowałeś kwestię tej dopłaty wyjaśnić już po otrzymaniu wystawionej na siebie
    polisy?
    > Konsultant mając przed oczyma Twoją polisę na pewno prędzej udzieli Ci informacji
    skąd ta różnica
    > wynika, niż takie gdybanie... Pisałeś wcześniej że prowadzisz korespondencję
    mailową - może warto
    > skontaktować się telefonicznie? rozmawiając "na żywo" chyba prędzej wyjaśnisz
    sprawę :)

    Rozmawialem 4 razy telefonicznie, za kazdym razem z inna konsultantka,
    powtarzajac jak mantre swoj przypadek. Bezskutecznie. Konsultantki widzialy
    moja polise ale raczej interpretacje powodu doplaty byly nieudolne.
    W koncu aby miec jakiekolwiek odzwierciedlenie dzialan przeszedlem
    na droge mailowa (ktora pozwolilem sobie przeslac Ci na adres maila)