  • Data: 2012-04-05 20:20:35
    Temat: Re: rejestracja w PUP a brak udokumentowanego zatrudnienia
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:jljv6p$8r8$1@inews.gazeta.pl...
    >A od strony medycznej jesteś obecnie zdolny do pracy? Jeśli nie, to jakim
    > cudem chcesz być uznany za bezrobotnego?

    Nie rozumiem o co Ci chodzi? Nie jestem osobą niepełnosprawną i nie leżę w
    szpitalu. Ujawniły się kłopoty ze zdrowiem i muszę się podleczyć.
    Na prywatnych lekarzy mnie niestety nie stać, bo tak to bym sobie dał
    spokój z tym bezrobociem i tak tam figę znajdę, a idiotyczne przepisy są
    tak skontruowane, że inaczej nie można uzyskać ubezpieczenia. Nie pisz mi
    tu o jakichś dopisywaniach do ubezpieczeń dziadka, matki, brata. Na nic się
    nie łapie.