  • Data: 2012-04-10 17:56:08
    Temat: Re: rejestracja w PUP a brak udokumentowanego zatrudnienia
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jlv9c7$ipo$1@inews.gazeta.pl...
    > Idziesz do użędu pracy.
    > Bieżesz forulaż kartonowy , wielkości 2x A4.
    > Być może dadzą ci jeszcze ulotkę ze spisem tego co masz pszynieść.
    > Wypełniasz w twoim pszypadku na spokojnie w domu, hyba , że masz bardzo
    > daleko, to pszemyśl wsześniej, ale to się żadko zdaża.
    > Będą wymagać : wszystkih świadectw pracy, dowodu osobistego, świadectwa
    > ukończenia szkoły/uczelni, książeczki wojskowej jak masz , ale pewnie nie
    > to legitymacji ubezpieczeniowej, i pewnie czegoś tam jeszcze.
    >
    > Wracasz do użędu, z dokumentami, skłądasz je i czekasz.
> [...]

    Wienc zarejestrowałem siem. Mósiałem bydź fcześnie rano i doztać nómerek,
    było o to siudmej tszydzieści rano, a na blankiecie widniała godzina
    jedenasta tszydzieści, to poszedłem pohodzić po mieście. Wrucilem w samom
    pore, gdysz na korytażu mósiałem spendzić jeszcze tylko z 10 minut.
    Rejestracja nastompiła dość szybko. Jest tam łoncznie osiem pokojuf
    rejestrujoncyh bezrobotnyh, liczonc rze karzdy spendza tam pienć-sześć
    minut, to mamy 10 bezrobotnych na jednom paniom co godzine, czyli 80
    loncznie co mnorzonc przez 6 godzin pracy użendu daje prawie 500
    bezrobotnych dziennie.
    Mieszkam w durzym mieście wojewudzkim, kture obsłógóuje tesz okoliczny
    pofiat. Ksionrzeczek ubezpieczeniowyh jusz nie wydajom, teras jest tylko
    zaśfiadczenie isz jest siem besrobotnym.

    *Przepraszam za styl, nie jestem niepiśmiennym idiotą, dopasowałem się
    tylko do tego dziwoląga który tu napisał, a od czytania rozbolały mnie
    oczy.