  • Data: 2012-04-10 21:10:47
    Temat: Re: rejestracja w PUP a brak udokumentowanego zatrudnienia
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jm1tv3$fvl$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Stokrotka" napisał w wiadomości grup
    >
    > I chyba mieć do 25/26 lat i uczyć się / studiować. ;)
    Nie masz racji , pszepisy zawierające ten wiek dotyczą alimentuw, zasiłku
    itp, a to całkiem co innego niż ubezpieczenie zdrowotne - gwerantujące
    leczenie.

    Ale to zameldowanie, w prawie zdeje się stoi - zamieszkanie - nie każdemu
    pasuje ze względu np. na policje wymuszającą pieniądze.
    Jak zamieszkujesz gdzies to na ten adres można ci doręczyć jakies pismo, np
    wymuszajce długi, ja nie masz adresu nie masz ubezpieczenia.

    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/