  • Data: 2007-08-30 14:29:17
    Temat: Re: rejestracja stron / strony kolejne pytania
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Aug 30, 3:34 pm, "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> wrote:

    > O to to wlasnie :) Ale mi sie zakrecilo :)
    >
    > --
    > Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

    SPRAWA GAWĘDA przeciwko POLSCE

    SKARGA nr 26229/95

    WYROK* &#8211; 14 marca 2002 r.

    i ciekawe czy wlascicielowi strony www.wulgarniemeskiczlonek.pl
    zostanie odmowiona rejestracja na podstawie tego ze nazwa jest
    zaliczana do slow wulgarnych albo strona www.kaczynscytopedaly.pl. I
    czy nie nastapi paradoks nie mozna zarejestrowac nazwy gazety, wiec
    pisanie na niej bedzie nielegalne ale tylko w przypadku:
    A)posiadania polskiej klawiatury?
    B) polskiego serwera
    C) koncowku .pl (choc mozna to zaklepac w mozambiku)
    D) autor przebywa trwale lub czasowo na terenie RP ktorej badz.