  • Data: 2007-08-29 20:59:06
    Temat: Re: rejestracja stron / strony kolejne pytania
    Od: DeWe <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    pavka pisze:

    > 2. Jak uniknac rejestracji? [...]

    A ja tak właśnie się zastanawiam i zdaje mi się, że istnieje sposób jak
    najbardziej legalnego wykazania "głupoty" takiej interpretacji przepisów
    i uniknięcia konieczności rejestracji.

    Art. 20 Pp. mówi, że organ rejestracyjny odmówi rejestracji, jeżeli
    wniosek nie zawiera danych, o których mowa w art. 20 ust. 2. Wśród
    danych tych znajduje się "częstotliwość ukazywania się dziennika lub
    czasopisma."

    Skoro nie wiem z jaką częstotliwością będę aktualizował stronę, jak
    najbardziej zgodne z prawdą będzie podanie we wniosku

    I po kłopocie... przynajmniej tak mi się wydaje :)

    > pozdrawiam serdecznie,
    > Paweł

    Pozdrawiam,
    DeWe