  • Data: 2005-11-21 08:37:00
    Temat: Re: quasi-drag
    Od: "T" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma takiego zwiazku. Efedryna nie jest pochodna amfetaminy.

    Jak powiedzialam - to nie moja branza wiec wskazane informacje powoluje "za innymi"

    > Mozliwe. Efedryna jest termogenikiem. Moze powodowac podwyzszona
    > temperature ciala i dziala troche jak adrenalina.
    Czyli - co najmniej przyspiesz tetno i - jak sadze podnosi cisnienie?

    > I bardzo dobrze, bo to skuteczny syropik - rozszerza oskrzela.

    No tak - tyle ze - oprocz przeznaczenia wlasciwego moze miec - jak sie okazuje -
    zastosowanie "dodatkowe".

    > Predzej sie zrzygasz, niz doswiadczysz dzialania syropu jako euforyka.

    Nie bede probowac - jakos nie mam szczegolnej ochoty. Ale zastanawiajace jest w
    takim razie, ze studenci (w tym medycyny) zazywaja to w ramach - nazwijmy to -
    usprawniania procesu nauki.

    Tytulem wyjasnienia - ze wzgledu na "zaslyszane" informacje ten temat mnie
    zastanawia i nie mam wyrobionej opinii. Mialam nadzieje na komentarze, ktore do
    tego doprowadza, niezaleznie w ktora strone.