  • Data: 2005-11-22 03:20:06
    Temat: Re: quasi-drag
    Od: "waros" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dls191$49t$1@news.onet.pl...

    > Tussipect występuje także w tabletkach i wtedy wystarczy 5-10 tabletek
    > (w zależności od wagi ciała), także nie pisz jak czegoś nie wiesz :)

    nie jest tak źle przypomniały mi się szkolne czasy a to już 20 lat w tył
    kolega był łaskaw zażyć ten wynalazek
    1 butelka tussi chyba 100ml ale mogę się mylić plus 6 piw dało naprawdę
    znakomity efekt
    nawet padła propozycja czy z nim by na pogotowie nie zajrzeć bo fazę miał
    znakomitą
    a raczej totalny odlot...:)
    Varos

    tak nawiasem jest wiele dziwnych rzeczy które w połączeniu z alkoholem
    dają nieprzewidywalne efekty......:) a przy okazji nie uzależniają .
    ale czasem jak sie ma pecha to można na skróty do bozi trafić