    From: "Gacek" <G...@A...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pytanko, pilne...
    Date: Tue, 31 Dec 2002 00:45:09 +0100

    From: "Slawek" <s...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Sent: Monday, December 30, 2002 10:51 PM
    Subject: pytanko, pilne...

    > Czy jesli w umowie mam napisane, ze nie moge udostepniac swojego lacza
    > osobom trzecim tzn. ze rowniez zabronione jest rozdzielanie go np. w
    > wypadku kiedy mam 3 komputery w domu i chcialbym, zeby brat tez mogl
    > sie laczyc z internetem ?

    Na pewno nie pomoge, ale wydaje mi sie ze osoba trzecia to tutaj kazda
    inna osoba niz osoba ktora podpisala ta umowe. Umowa raczej jest na
    osobe. Naturalnie nikt nie kontroluje kto siedzie przy Twoim komputerze
    wiec bardziej dotyczy to podanego przez ta osobe komputera. Wiec
    odpowiedz wedlug mnie - tak , jest to zlamanie umowy. Przykro mi.

    G.

    P.S. Nie znam sie na tym.