  • Data: 2007-07-30 17:12:49
    Temat: Re: pytanko help - rozwiązanie umowy za porozumieniem stron
    Od: stern <s...@n...to> szukaj wiadomości tego autora

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Mon, 30 Jul
    2007 14:35:30 +0200, Edek zeznał(a):

    > Rozwiązałem umowę o pracę w trybie porozumienia stron. Na porozumieniu
    > zawarto powinienem rozliczyć się z powierzonych środków trwałych, oraz
    > punkt że realizacja porozumienia wyczerpuje wszystkie roszczenia
    > pracodawcy do mnie, oraz moje do pracodawcy. Wcześniej podpisałem umowę
    > o dofinansowanie szkolenia w myśl której rozwiązanie umowy przez
    > pracownika lub z winy pracownika powoduje konieczność zwrotu
    > dofinansowania. Pytanie czy w tej sytuacji pracodawca ma prawo zażądać
    > zwrotu dofinansowania czy punkt w porozumieniu o którym wcześniej kasuje
> [...]

    Jeśli nie pominąłeś niczego istotnego (w rodzaju "oraz innych naleznych
    pracodawcy roszczen"), to wygląda na to, że po rozliczeniu się ze środków
    trwałych pracodawca nie ma roszczeń względem Ciebie.