  • Data: 2009-06-01 11:40:50
    Temat: Re: pytanie z serii- "co mi grozi"
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Bernat" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    news:1q1zkeita06i5$.h0h0ufgepvpo.dlg@40tude.net...

    > Swoją drogą przyswój sobie, proszę artykuł 2 Ustawy Prawo o Ruchu Drogowym
    > i przestań już wciskać wszystkim, że na prywatnym terenie można po pijaku
    > przygniatać motocyklem 22-latki:

    nastepny co niewiele rozumie z tego co czyta
    napisalem gdzies ze mozna je przygniatac nawet na trzezwo?

    twierdze tylko ze alkochol z tym co sie stalo nie ma nic wspolnego, bo
    niezaleznie od tego czy koles bylby trzezwy czy nie, wypadku i jego skutkow
    nie dalo sie przewidziec i nie unikneloby sie, chyba ze poprzez zaniechanie
    danej czynnosci