  • Data: 2009-06-01 11:56:43
    Temat: Re: pytanie z serii- "co mi grozi"
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01.06.2009 spp <s...@o...pl> napisał/a:
    > Nie. Nie sądzę aby sąd zastanawiał się nad wpływem alkoholu na
    > zachowanie się motocyklisty w tym przypadku, chyba że obrona będzie
    > usiłowała sąd przekonać iż 1 promil to był naturalny poziom alkoholu we
    > krwi w przypadku sprawcy.
    > Wpływ pasażera na spowodowanie wypadku jest diametralnie inny niż
    > prowadzącego, to akurat jest zupełnie jasne.

    To że nie dostrzegasz innych możliwości nie oznacza, że nie istnieją.
    Powtarzasz po prostu swoje prywatną opinię nawet nie próbując odnieść
    się do argumentów. W sumie nie mój problem.

    > I właśnie związek kierowcy z wypadkiem wynika z samego faktu siedzenia
    > za kierownicą.

    Tak, oczywiście. Np. jak ktoś mu wejdzie wprost pod koła. Wybitny związek
    ze stanem upojenia i z tym czy i kto siedział właśnie za kółkiem.

    --
    Marcin