  • Data: 2009-05-31 12:14:24
    Temat: Re: pytanie z serii- "co mi grozi"
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Maj, 11:58, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:

    > Osobiście nie mogę się doczekać, aż w Polsce będzie całkowity zakaz jazdy pod
    > wpływem alkoholu i jeżeli zostanie taka osoba złapana to dożywotnio traci prawo
    > jazdy. Może wtedy ograniczy się te społeczne przyzwolenie.

    A to jak nie masz prawka to nie mozesz prowadzic? Jakos czesto widze
    artykuly "po raz 19 zostal zatrzymany za prowadzenie pod wplywem, nie
    mial prawa jazdy od 5 lat", "20 letni kierowca potracil dziewczynke,
    byl pijany, prawo jazdy stracil rok temu za jazde pod wplywem".

    Moze troche bardziej restrykcyjne przepisy? Skazali cie za jazde po
    pijaku? Tracisz samochod, niewazne czy byl twoj. Jak sie kogos
    zastrzeli z pozyczonej broni to policjanci mowia "a to wie pan co? jak
    to nie pana to oddamy wlascicielowi".