  • Data: 2003-11-09 16:31:55
    Temat: Re: pytanie o windykacje
    Od: "kajci" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Firma winykacyjna na szczęście nie posiada żadnych uprawnień w stosunku do
    Twoich zobowiązań. Więc oni nic Ci nie zrobią. Nawet jak przyjdą do Ciebie w co
    wątpię to możesz ich co najwyżej na kawę zaprosić.
    Natomiast należność firma której jesteś winien pieniądze może ściągać z Ciebie
    przez 10 lat ( więc chyba maja trochę czasu )
    A załatwią to bardzo prosto i bez bulu w postępowaniu upominawczm bez Twojego
    udziału . Tak więc na nie zapłacenie się nie nastwaiaj raczej na odwleczenie w
    czasie.