eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopytanie o sprzedazRe: pytanie o sprzedaz
  • Data: 2007-10-02 07:12:23
    Temat: Re: pytanie o sprzedaz
    Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz lecz pani ze sklepu dzis do mnie dzwonila
    i mowi ze to byl problem z cennikiem u dostawcy i ich sklep narzucil sama
    marze i dlatego taka niska cena, mowi zebym powolal sie na to zamowienie
    przy nastepnym a bede mial uwzgledniony rabat...Powoluje sie na czesc
    regulaminu:



    "Mimo dołożenia wszelkich starań odnośnie prezentowanej oferty (dostępność,
    ceny), Positivo.pl zastrzega sobie prawo do realizacji oraz wysyłki
    produktów tylko dla zamówień potwierdzonych przez pracownika sklepu
    Positivo.pl. Potwierdzenie polega na:


    3.4.1 Sprawdzeniu dostępności oraz cen produktu u dostawcy (-ów) sklepu. Tym
    samym, Positivo.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w
    przypadku braku zamawianego produktu bądź zmiany ceny u dostawcy z przyczyn
    niezależnych od Positivo.pl (z zastrzeżeniem opisanym w pkt. 2.14
    niniejszego regulaminu). O każdym z powyższych faktów, Zamawiający będzie
    niezwłocznie powiadomiony (droga telefoniczną lub e-mailową).

    3.4.2. Telefonicznym lub e-mailowym potwierdzeniu realizacji i wysyłki
    zamówienia przez pracownika Positivo.pl. Takie zamówienie otrzymuje wówczas
    status: w trakcie realizacji. Informacja o tym statusie zamówienia jest
    dostępna wyłącznie dla osób, które zarejestrowały się w Klubie Pozytywnego
    Klienta i złożyły zamówienie będąc zalogowanymi na swoje konto. W przypadku
    osób, które nie zarejestrowały się i / lub nie zalogowały na swoje konto
    podczas składania zamówienia, wysyłana jest informacja o tym, iż zamówienie
    zostało przekazane do rozpatrzenia przez pracownika sklepu. Jeżeli nie ma
    żadnego problemu z realizacją zamówienia, Zamawiający otrzymuje informację o
    wysyłce towaru.





    3.5. W przypadku, gdy została uregulowana płatność za złożone zamówienie
    (płatność z góry przelewem, elektroniczny przelew bankowy, karta płatnicza,
    płatność Moneybookers), a z przyczyn niezależnych od sklepu zamawiany towar
    nie jest dostępny u dostawcy bądź jego cena uległa zmianie przed
    potwierdzeniem zamówienia opisanym w pkt.3.4, Positivo.pl niezwłocznie
    poinformuje o tym Zamawiającego oraz zwróci wpłaconą kwotę na wskazane konto
    w terminie do 3 dni roboczych. "


    czy w zwiazku z tym moze anulowac?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 02.10.07 13:36 Foti
  • 03.10.07 03:20 kam

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1