  • Data: 2003-09-02 07:33:13
    Temat: Re: pytanie o notariusza
    Od: "Mak Sym" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    http://wroclaw.naszemiasto.pl/wydarzenia/296118.html
    > i noz sie w kieszeni otwiera.
    > Czy w takim wypadku notariusz nie powinien automatycznie odpowiadac za to?
    > To po co placi mu sie tyle pieniedzy? Czy on nie powinien miec jakies
    > odpowiedzialnosci?

    Nie wiem czy zauważyłeś ale w naszej republice bananowej notariusze i
    sędziowie praktycznie nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za własne błędy
    popełnione najczęściej z powodu własnej niedbałości, nieuctwa czy wręcz
    zwyczajnej głupoty. Taka kasta świętych krów...

    > Jak sie ustrzec przed takims czyms?

    Być samemu drobiazgowym aż do bólu?