  • 1. Data: 2003-09-02 06:22:38
    Temat: pytanie o notariusza
    Od: "Borek" <b...@p...onet.pl>

    Przeczytalem w gazecie: http://wroclaw.naszemiasto.pl/wydarzenia/296118.html
    i noz sie w kieszeni otwiera.
    Czy w takim wypadku notariusz nie powinien automatycznie odpowiadac za to?
    To po co placi mu sie tyle pieniedzy? Czy on nie powinien miec jakies
    odpowiedzialnosci?

    Jak sie ustrzec przed takims czyms?

    Pozdr.
    Borek

  • 2. Data: 2003-09-02 07:33:13
    Temat: Re: pytanie o notariusza
    Od: "Mak Sym" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Borek" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy w takim wypadku notariusz nie powinien automatycznie odpowiadac za to?
    > To po co placi mu sie tyle pieniedzy? Czy on nie powinien miec jakies

    Nie wiem czy zauważyłeś ale w naszej republice bananowej notariusze i
    sędziowie praktycznie nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za własne błędy
    popełnione najczęściej z powodu własnej niedbałości, nieuctwa czy wręcz
    zwyczajnej głupoty. Taka kasta świętych krów...

    > Jak sie ustrzec przed takims czyms?

    Być samemu drobiazgowym aż do bólu?

  • 3. Data: 2003-09-02 10:13:41
    Od: "Tom" <...@f...pl>

    może się mylę, ale chyba jest coś takiego jak rękojmia wiary publicznej
    ksiąg wieczystych
    "26 czerwca 1997 roku zostali właścicielami. Wpisano ich do księgi
    wieczystej."
    jeżeli sąd ich wpisał znaczy się że żadnych wzmianek o wcześniejszym wniosku
    nie było.
    W takim wypadku nawet jeżeli wcześniej nieruchomość została sprzedana
    natarialnie komuś innemu to państwo SZ i tak nabyli jej własność. Nie można
    im tej nieruchomości już odebrać. Czy Wieczór Wrocławia coś pochrzanił czy
    ja?

    burenezo
    (a o notariuszach wolę się nie wypowiadać;)