  • Data: 2010-05-27 20:40:35
    Temat: Re: pytanie o nazwe
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-27 22:02, Roman Rumpel pisze:
    > Ostatni raz, bo nie chcesz rozumieć

    Ty też nie.

    > Mleko nie może być znakiem towarowym dla mleka
    > Feta nie jest znakiem towarowym, jest geograficznym oznczeniem pochodzenia

    Geograficznym? Tak samo nazwa, jak mleko.

    > Feta jest rodzajem sera.

    A mleko rodzajem napoju.

    > Teraz się pooburzaj

    Nie ma sensu. EU wie lepiej.

    > Jeszcze jedno- to nie UE uznaje, to producenci z danego ijesca bardzo
    > się staraja, zeby to tak ochronić.

    a UE im na to pozwala, niewoląc resztę społeczeństwa.

    > Kupuj fetę z mijesca, skad ona pochodzi.

    A ja wolę polską. No i co ?

    Pomijam już to, że od czasu wprowadzenia zakazu, sery feta po prostu
    zniknęły ze sklepów i wcale je te greckie nie zastąpiły. Więc co, mam
    sprowadzać samodzielnie?

    > Masz gwarancje, że to jest
    > feta, a nie jej podórba, nedzna namiastka.

    ple, ple, ple... Już mi Godfryd kiedyś zachwalał jakieś musztardy na D.
    Nie było akurat Kamisa w sklepie i wziąłem te downeje czy jak im tam. I
    co? 2 razy drożej, a smak przeciętny. Pojechałem do makro i kupiłem
    zgrzewkę Kamisa.

    > I o to tu chodzi. Szampan,
    > czy koniak nie budzi twojego oburzenia?

    Czy ja wiem, lepiej że to świństwo piją niż tanie wino.
    Choć owszem, najlepiej jakby wcale. Ale to nie związane z dyskusją.

    > Dobra EOT, oburzaj się na fetę i na niedobra Unię. tylko może jeszcze
    > spytaj Greków co do fety, a naszych producentów oscypka, czy to oni
    > chcieli wyłączności, czy Unia ich zmuszała.

    Mam gdzieś co chcą Grecy. Ja mieszkam w Polsce i chcę sera feta. I wielu
    innych rzeczy, których zabraniają unijne przepisy. Łącznie z małymi i
    krzywymi słodkimi bananami.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek