  • Data: 2006-10-17 21:40:34
    Temat: Re: pytanie o mandat
    Od: "Grzegorz Różański" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:op.thk355aua2iefb@sempron...
    > Zgadza sie. Mozna w przeciagu 7 dni odwolac sie od mandatu o ile nie
    > popelniono wykroczenia. Problem jest taki, ze nie bardzo bylbys w stanie
    > przebic wersje policjantow: 'wszedl na czerwonym'.

    No pewnie nie, ale pojde ot tak wplacic 250 za nic, bo raz ze duzo, a dwa,
    ze nie moge zniesc tej niesprawiedliwosci i jak sobie przypomne ich
    samozadowolenie na twarzach to mnie wykreca. Zrobie wszystko co sie da, zeby
    nie zaplacic, bo to byla zwykla kradziez. Kiedy mnie pobito, albo okradziono
    mieszkanie to mieli to w d..., a kiedy ten sam uczciwy czlowiek idzie ulica
    prawidlowo to pierwsi sa, zeby mu ukrasc 250zl.
    W ogole z tego co wiem to teraz w Krakowie to skrzyzowanie jest mocno
    monitorowane, moze tu by byla jakas szansa.

    >Sprawdz jeszcze co tam jest na tym mandacie - za co zostal wystawiony.
    >50zl bylo chyba za przechodzenie w niedozwolonym miejscu.

    Jest napisane: jakis art i numer, bo odczytac nie moge i dalej:
    niedostosowanie sie do sygnalizacji swietlnej S-1 czerwone swiatlo. Mozesz
    mi powiedziec gdzie konkretnie mam isc, albo jaki druk wypelnici gdzie
    zlozyc? Niestety ostatnio ciezko pracuje calymi dniami, zeby zarobic na te
    250zl, do tego zaczalem drugie studia i nie mam sekundy czasu przez dzien,
    zeby zmarnowac na jezdzenie po miescie i wypytywanie co zrobic. Ale jesli
    trzeba bedzie to wezme nawet dzien wolnego i temu nie odpuszcze.

    Grzesiek