  • Data: 2002-08-18 22:36:19
    Temat: Re: pytanie
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 18 Aug 2002, Karol wrote:

    >+ Użytkownik "Pawel Baranowski" [...]
    >+
    >+ > Chyba, że robisz to na umowę zlecenie / o dzieło, ale
    >+ > wtedy praca taka musi być dla przedsiębiorstwa.
    >+
    >+ Dlaczego um.zlecenie lub o dzieło musi być dla przedsiębiorstwa?

    Karolu, straszny formalista z ciebie :)
    Tylko przyciąłeś (cytat) za bardzo !

    Oczywiście umowa o dzieło nie musi być "dla przedsiębiorstwa",
    ale wtedy nie może być wykonywana w ramach działalności
    wykonywanej osobiście (czyli wykonawca musi prowadzić działalność
    gospodarczą) - a o to chodziło jako mniemam Pawłowi :)
    Analizując powiązania logiczne :) postu Pawła (część którą
    wyciąłeś: "zarejestrować [DG]...chyba że" tak mi wychodzi.

    Pozdrowienia, Gotfryd