    From: "s...@g...com" <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pytanie!
    Date: Wed, 30 Jan 2008 22:29:53 -0800 (PST)

    On 31 Sty, 07:08, "adam.eu " <a...@g...pl> wrote:

    > Czy zgłaszałeś to do Rzecznika Praw Obywatelskich?
    > Czy próbowałeś zainteresować media?
    >
    > --

    Jeszcze w 2004 r.kidy toczyło się dochodzenie w sprawie pisałem skargi
    na postępowanie prokuratury w Głogowie.Napisałem też do Europejskiego
    Rzecznika Praw Obywatelskich.Otrzymałem osobisty list od
    niego.Profesor N.Diamentouros,napisał mi,że choć oni nie mogą się tym
    zająć to ze względu na powagę sprawy przesyła osobisty list do
    ówczesnego Rzecznika Praw Obywatelskich prof.Zolla o interwencje.A co
    zrobiła prokuratura!!! Natychmiast stałem się wtedy podejrzanym i
    błyskawicznie spreparowano akt oskarżenia,zamykając dostęp do akt
    rzecznikowi.