  • Data: 2005-07-21 22:06:28
    Temat: Re: [pyt] Fotografowanie miejsca wypadku
    Od: "eFTe" <f...@b...tego.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dbos0o$eod$1@inews.gazeta.pl...

    > Pytanie, czy sąd by uznał Twoja rację.

    Tez jestem ciekaw.

    > Ale generalnie to silnie zależy
    > od zdjęcia. Bo co innego tłum w którym można rozpoznać Kowalskiego, a co
    > innego portret Kowalskiego na tle tłumu.

    To prawda, ale mowie o zdjeci konkretnego Kowalskiego, zawsze takie sa w
    reportazu, dobrego sie nie zrobi z samych planow ogolnych, zawsze trzeba
    wylowic konkretne widowiskowe postacie, chociazby pierwszy rzad
    demonstracji, a w nim bondynki wystawione przez partie jako ozdobnik na
    pierwszego maja :)

    > Generalnie granica jest
    > nieostra i na pograniczu będzie się liczyła siła przekonywania.

    Generalnie problem nie istnieje w praktyce, bo nikt z protestujacych sie nie
    skarzy, tak jak mowilem, oni demonstruja aby sie pokazac. To czego mnie
    uczono, to ze przy kwestiach spornych licza sie intencje uczestnikow
    zajscia. Dlaczego demonstrant demonstrowal? Chcial ukryc swoj wizerunek, czy
    wrecz sie pokazac? Dlaczego opublikowano zdjecie? Chciano wykorzystac
    wizerunek z pogwalceniem prawa i w zlej wierze, czy tez zgodnie z wydajaca
    sie logicznie intencja demonstrujacych?

    Ciekawsze byloby zapytac sie o osoby bedace np. widzami na koncercie ktorych
    pokazuja operatorzy. Czesto sa takie zblizenia na poszczegolne postacie.
    Wiemy na pewno ze ci ludzie przyszli posluchac muzyki, a nie jak w przypadku
    demonstracji cos zademonstrowac wlasna obecnoscia, pokazac sie, wywrzec
    nacisk poprzez media.

    pzdr
    eFTe