  • Data: 2005-07-19 16:53:14
    Temat: Re: [pyt] Fotografowanie miejsca wypadku
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kubeks" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:dbioov$h21$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Czy jeżeli fotografuję akcję ratunkową na miejscu wypadku, ale będąc
    poza
    > teren ogrodzonym przez policję, to policja może mi zakać robienia
    zdjęć?
    > Jeżeli nie to na jakie przepisy mogę się powoływać w przypadku, gdy
    będą mi
    > tego zabraniać?

    Fotografowania zakazać nie można, dokąd swoim zachowaniem nie
    przeszkadzasz w akcji ratowniczej. Przejrzyj archiwum
    pl.misc.ratownictwo, a znajdziesz link do galerii takich zdjęć.
    Ewentualne ograniczenia mogą dotyczyć publikowania takich zdjęć i są
    związane z ochroną wizerunku, względnie jakiś tam praw osobistych