  • Data: 2010-05-24 13:18:48
    Temat: Re: punkty karne dla pasazera
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    Am 24.05.2010 15:10, Liwiusz wrote:

    (...)

    > Oburza mnie, że nie można wybrać szkoły, gdzie uczą czegoś innego niż na
    > co zezwoli Minister.

    Np. szkoly, w ktorej ucza, ze za zabijanie niewiernych idzie sie do
    nieba i w nagrode dostaje dziewice z wielkimi oczami?

    Czy szkoly, w ktorej jedyna lekcja z pogranicza nauki bylby "kreacjonizm"?

    Tez bym nie chcial, aby ktokolwiek na terytorium Polski chodzil do
    takiej szkoly.

    > Śmierć w wypadku to problem jednostki i jej rodziny. Śmierć w 10 000
    > wypadków to problem 10 000 jednostek i ich rodzin. Nie widzę celu ani
    > potrzeby, aby państwo zajmowało się tego typu edukacją, chyba że
    > faktycznie dojdziemy do wniosku, że państwo jest właścicielem swoich
    > niewolników, o których musi dbać, bo na niego pracują.

    No to faktycznie.
    Rozwiazac wojsko, policje, szkolnictwo, opieke medyczna i spoleczna. I
    ogolnie wszystkie urzedy. Bank centralny. Sady i takie tam.
    Nie bedzie lozenia na darmozjadow, zapanuje standard zlota i wszyscy
    beda szczesliwi.

    A potem? Niech decyduja lokalni watazkowie.

    A ze sie pozabijaja? Smierc w 10 000 000 wypadkow / napadow w kilka lat
    to bedzie jedynie problem 10 000 000 jednostek i ich rodzin.

    PS. "troche" zdewaluowalo ci sie pojecie "niewolnik", proponuje siegnac
    do jakiegos podrecznika historii.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org