  • Data: 2010-05-24 09:57:36
    Temat: Re: punkty karne dla pasazera
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Chmielewski pisze:

    > Nie tylko to.
    >
    > W pociagach PKP widzialem informacje typu:
    >
    > "Zakaz otwierania drzwi wagonu podczas biegu pociagu"
    >

    > Skandal!
    >
    > Jak mozna tak traktowac czlowieka, majacego wolna wole i rozum?
    >
    > Czy naprawde trzeba go trzymac na lince i pilnowac, aby sobie krzywdy
    > nie zrobil?

    Słuchaj, jak ktoś Cię zaprasza do swojego samochodu, autobusu albo
    pociągu, to może wymagać, abyś nie otwierał drzwi w czasie jazdy, czy
    nie rzygał po kątach, nawet jeśli potem wszystko posprzątasz, choćby
    dlatego, aby inni współpasażerowie bezpiecznie i w spokoju dojechali do
    swojego miejsca.

    --
    Liwiusz