  • Data: 2010-05-21 13:17:59
    Temat: Re: punkty karne dla pasazera
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ile zwiększają? 3 kropelki?

    no chocby. Na skale zuzycia u mnie gdzie pracuje to zakladajac, ze to tylko
    2% to wzrost kosztow paliwa byl na poziomie 100 zlotych miesiecznie. 1200
    zlotych rocznie.

    > Tylko wylicz ile tego zużycia masz. Wg mnie śladowe ilości.

    razy miliony samochodow i te sladowe ilosci nie sa sladowe

    A kto za to placi ??

    Tak jest ze wszystkim. Tu sladowe ilosci podatku dochodowego, tu sladowe
    ilosci VAT, tu sladowe podwyzki za prad, wode, gaz, mieszkanie, oplate za
    psa, za wydanie DO, PJ, RD, tablic, sladowe oplaty skarbowe i tak dalej. I
    te wszystkie sladowe ilosci skladaja sie na spore koszty.

    I myslisz, ze te "sladowe ilosci" nie maja wplywu na portfele ? Na
    gospodarke ?

    Icek