  • Data: 2006-08-01 12:45:42
    Temat: Re: przywłaszczenie kaucji za mieszkanie
    Od: no1 <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    no1 napisał(a):
    > Niestety ostatnio borykam się z problemem który stworzył człowiek, od
    > którego wynajmowałem przez 3 miesiace mieszkanie. Po zakończeniu
    > wynajmowania z racji braku czasu na zdanie mieszkania prosił o
    > zostawienie kluczy w innym lokalu jego kamienicy. Pech chciał, że kolega
    > oddający klucz zostawił w środku mieszkania nasze umowy. Czynsz mieliśmy
    > uregulowany, ale pozostała kwestia kaucji jaką zapłaciliśmy (1000zł) -
    > dowód zapłaty był na umowie. Od tamtego czasu kontakt z tą osobą jest
    > niemożliwy-ciągle wyłączony telefon.
> [...]

    oczywiście chodzi mi o zwrot naszej kaucji lub ew. jej części.
    na co mozemy się powołać chcąc odzyskać kaucję od nieuczciwego
    właściciela?-straszyć sądem? znajoma prokurator poradziła mi abym się
    przeszedł z dzielnicowym do tego mieszkania, ale jak będzie zamknięte?
    wogole dzielnicowy będzie musiał iść? co to da?
    co ogólnie zrobić aby odzyskać tą kaucję?