  • Data: 2007-01-06 08:06:10
    Temat: Re: przyjac mandat czy nie ?
    Od: "zoom" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maluch" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:enn900$l4t$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > "zoom" <k...@c...pl> wrote in message
    >
    > Jak z jednej strony jest zakaz wjazdu, to z drugiej znak- droga
    > jednokierunkowa. Mógł ktoś ukraść albo brudny był i nie zauważyłeś.

    moze nieprecyzyjnie sie wyrazilem ... nie jest jednokierunkowa -
    z jednej strony moga wjezdzac WSZYSCY chociaz droga jest
    wewnetrzna - ponad wszelka watpliwosc nie ma znaku - to mam
    na zdjeciach ... z drugiej strony jest czerwone kolko puste w srodku
    (nie znam oznaczenia) z napisem nie dotyczy SŁUŻB MIEJSKICH
    - wiec nie jest jednokierunkowa ale tez z drugiej nie mozna wjezdzac
    - po prostu policjanci prawdopodobnie weszli od tamtej strony i cos
    im sie ubzdurało ... inaczej ludzie nie mogliby dowozic pod blok
    mebli zakupow etc. to nigdy tak nie bylo ... zawsze sie tam wjezdzalo
    w ta osiedlowa ...