  • Data: 2004-01-23 23:58:16
    Temat: Re: przygoda w supermarkecie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 24 Jan 2004, Tristan Alder wrote:

> [...]
    >+ pl.soc.prawo podpisane itproject:
    >+
    >+ > witajcie
    >+ >
    >+ > dzis w supermarkecie kupowalem 100 kg cukru
    >+ > (przeznaczenie tajne/poufne;). przy kasie odmówiono mi sprzedaży
    [...]
    >+ > w innym markecie wieszają np. kartkę że można kupić tylko 10 kg na osobę.
    >+
    >+ Ein moment bitte... Twój list ma datę 2004.... A mom wrażenie jakby miał
    >+ jakby conajmniej 20 lat mniej... To już cukier reglamentują?

    ...i nie tylko. To tzw. "sprzedaż promocyjna", coby klienci połamali
    sobie kończyny w ramach próby zdobycia "wyprzedawanych" artykułów
    (w ilości sztuk dwu, jeśli to akurat coś większego niż kostka
    cukru ;)) - może przy okazji coś jeszcze kupią... ;)

    ...a jeśli jest zapis "do 10 kg" ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd