  • Data: 2005-01-26 08:55:12
    Temat: Re: przeszukanie w domu i co dalej ?
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> szukaj wiadomości tego autora

    Exec wrote:

    > jestem na studiach dziennych, na zaoczne mnie obecnie nie stac, w ta
    > kwote 2,5k pln/mies wliczylem juz koszty studiow zaocznych, na ktore
    > musialbym sie przeniesc i zarobic w przypadku znalezienia pracy

    To zadnego zajecia znalezc sie nie da? Z tego co pamietam to ludzie, ktorzy
    studiowali informatyke parali sie robieniem jakichs stron www ,
    dogladaniem/konfiguracja/zakladaniem sieci lan, ewentualnie wykonywali
    jakies inne proste czynnosci (reinstalacja windowsa, skladanie kompa itp.) i
    jakos dawali sobie rade w trakcie studiow.

    --
    pozdrawiam
    Mithos