  • Data: 2005-01-26 10:17:21
    Temat: Re: przeszukanie w domu i co dalej ?
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    a...@l...SPAM_PRECZ.com news:ct739n$c15$1@opal.futuro.pl

    > Dokładnie tak samo, jak np. korzystanie z produktów konkurencji.
    > Zwłaszcza darmowych.

    Nie dokladnie - jezeli konkurencja oferuje produkt lepszy (linux) to i tak
    wybiore lepszy. Jezeli proponuije podobny (gimp) to sie zastanowie, ale
    jzeli proponuje gorszy - to nie ma wyjscia (gimp a ja skladam teksty do
    drukarni) i kupuje platna wersje (o ile nie chce "krasc").

    > Mając do wyboru "jedzenie albo program"?

    Jakby nasz pan *.exe umieral z glodu majac na utrzymaniu 8 osobowa rodzine
    to bym go zrozumial, ale wydaje mi sie bardziej ze jest studentem ktory
    - nie ma pojecia o otwartym oprogramowaniu
    - "nie chce mi sie!"
    - "nalezy mi sie!"

    > Ach, żeby życie było takie proste...
    > Przykład: tłumaczenia.

    To w koncu studia informatyczne czy poliglota?

    > Masz widoki na dobrą robotę. Jeden warunek: używanie Tradosa.

    Mozna wziasc pozyczke, mozna sie umowic z firma ktora juz ma
    oprogramowanie z licencja.

    --