  • Data: 2006-07-29 11:16:53
    Temat: Re: przeszukanie mieszkania
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> szukaj wiadomości tego autora

    "Dr Dex" <d...@w...spamfree.pl> wrote in message
    news:eaf9o5$7vs$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > zaraz - zaraz. Z mojej strony wyglada to tak: kupujac oprogramowanie
    > zgadzasz sie na warunki licencji swiadczace o tym ze oprogramowanie to
    > jest
    > legalne. Akceptujesz ten dokument automatycznie podczas instalacji systemu
    > (na etapie wpisywania numeru seryjnego).

    Nie prawda. Kupujac nie wiem co tam sobie M$ zapisal w EULA.
    Polecam kup sobie WinXP idz do domu i rozpakuj plytki, wyciagnij naklejke i
    instaluj system. W momencie czytania
    EULA stwierdzasz ze nie podoba Ci sie ta licencja, myslisz ze mozesz oddac
    system do sklepu i dostac kase ?

    > Jesli cos akceptujesz, a pozniej sie z tego nie wywiazujesz to znaszy ze
    > nie
    > uzywasz oprogramowania zgodnie z licencja - a wiec uzywasz go nielegalnie,
    > a na to z kolei jest juz jakas podstawa prawna - prawda ? Dostarczyciel
    > oprogramowania wywiazuje sie ze swojej czesci umowy (dajac ci
    > oprogramowanie), ty musisz sie wywiazac ze swojej czesci zawartej w
    > warunkach umowy licencyjnej

    Nie wiem co Ty rozumiesz przez zwrot "nielegalne" bo dla mnie jest to
    dzialanie lamiace obowiazujacego w Polsce prawo.
    Jesli M$ zapisze w EULA ze przed kazdym uruchomieniem windowsa masz sie
    rozebrac do naga i wsadzic sobie w tylek
    swieczeke bedziesz to robil ? Przypominam ze w momencie zakupu nie wiesz nic
    o tym co tam pisze w EULA.
    Zrozum tez ze zlamanie umowy cywilnoprawnej, a taka jest EULA nie jest
    przestepstwem w Polsce. Kazda ze stron moze
    pozwac druga do sadu i tam dochodzic odszkodowania z tytulu nie wywiazania
    sie z umowy. Jak myslisz ile osob juz M$
    pozwal za brak naklejki i ile kasy za to wygral w sadach ?

    Daniel

    ps. Pracujesz moze w BSA ?