  • Data: 2014-12-13 01:24:53
    Temat: Re: przesyłka polecona poczty polskiej
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik"

    > Ja jedynie zwracam uwagę, że jeżeli nie wchodzi w grę kwestia
    > finansowa,to jakakolwiek reklamacja usług poczty jest bezcelowa,
    > bo nic nie zmienia ani nie wnosi.
    > (dotyczy to tez pewnie innych instytucji

    No to własnie o to chodzi, ze kwestia finansowa jak najbardziej jest na
    tapecie.
    ---
    W grę wchodzi jakieś 70zł. Najpierw muszę się dowiedzieć, że jakiejś
    przesyłki nie dostałem. Potem muszę wydobyć od wysyłającego awizo. Potem iść
    na pocztę złożyć reklamację. Potem wyjść z pracy by iść odebrać na poczcie
    odmowę uznania. Potem godzinę pozew pisać. Potem iść wysłać go. Potem wyjść
    z pracy by iść po odwołanie. Potem po wezwanie na rozprawę. Potem zwolnić
    się z pracy by iść na rozprawę. Potem ...

    ...wysyłaj sobie sam te listy do siebie