  • Data: 2003-02-22 13:57:04
    Temat: Re: przesłuchanie dziecka przez policje
    Od: huski <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Leszek" <l...@p...fm> pisze w
    news:b37us0$6ea$1@topaz.icpnet.pl:

    > Użytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wiesz dobrze że nie o to mi chodzi a tylko się zgrywasz.
    Masz troche racji, przepraszam.

    > Jęsli nauczysz swego syna że chodzenie na wybory to strata czasu, że
    > zeznawanie w sądzie przeciw złodziejowi to niebezpieczne
    Khem...

    > to myślisz że jako dorosły człowiek zmieni swoje nastawienie?
    Wlasnie po to chce wyjechac, zeby moj syn/corka jako dosrosly(a) nie
    mieszkal w tym kraju.

    > Jak myślisz -dlaczego dzisiejsza młodzież ( te 13 letnie "dzieci)
    > pozwalają sobie na palenie papierosów w miejscu publicznym,
    A Ty nigdy nie paliles ?

    > nieustępowanie miejsca staruszce w tramwaju itp. przykłady złego
    > wychowania? Bo rodzice dzisiejszych dorosłych nauczyli swoje dzieci
    > takiego postępowania.
    Albo niczego ich nie nauczyli bo jedyne co potrafia to pic i odbierac
    zasilek.

    > Spytaj swego dziadka (jeśli żyje)
    nie zyje
    lub ojca co
    > spotkałoby go gdyby "kiedyś" w wieku 13 lat zapalił na chodniku
    > papierosa.
    zobaczyl go dyrektor szkoly i ojciec z kolega uciekl na jakies podworko ;))

    > Dostałby w gębe od najbliższego dorosłego.I nie mówię o tym
    > że dawanie w gębę dziecku to dobra metoda
    Najgorsza z mozliwych. A "najblizszy" dorosly moze sie okazac najgorszym
    rodzicem i przylac dziecku za to ze biega, albo glosno sie smieje. Ja mam
    taka propzycje, zeby "najblizsi dorosli" pilnowali swoich spraw a
    wychowanie cudzych dzieci zostawili rodzicom.

    > A Twój syn i tak będzie oglądał w telewizji to co będzie chciał bo Ty
    > nie będziesz miał dla niego czasu.
    Oj to bedzie mial problem bo ja nie mam telewizora. Mam tuner TV w
    komputerze ale niestety nie jest podlaczony do anteny ;). Zreszta nie
    spiszy mi sie do zakladania rodziny.

    --
    huski
    h...@i...pl