  • Data: 2003-02-22 13:44:34
    Temat: Re: przesłuchanie dziecka przez policje
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns932A92FDC494Bhuski@213.180.128.20...

    > No jasne, ja jak bede mial 13 syna to codziennie bede go zabieral na
    > komisriat i puszczal dokumentalne filmy wojenne, zeby wiedzial jak wyglada
    > rzeczywistosc i wyrusl na prawdziwego "doroslego" obywatela.

    Wiesz dobrze że nie o to mi chodzi a tylko się zgrywasz.
    Jęsli nauczysz swego syna że chodzenie na wybory to strata czasu, że
    zeznawanie w sądzie przeciw złodziejowi to niebezpieczne i bezcelowe to
    myślisz że jako dorosły człowiek zmieni swoje nastawienie?
    Jak myślisz -dlaczego dzisiejsza młodzież ( te 13 letnie "dzieci) pozwalają
    sobie na palenie papierosów w miejscu publicznym, nieustępowanie miejsca
    staruszce w tramwaju itp. przykłady złego wychowania?
    Bo rodzice dzisiejszych dorosłych nauczyli swoje dzieci takiego
    postępowania.Spytaj swego dziadka (jeśli żyje) lub ojca co spotkałoby go
    gdyby "kiedyś" w wieku 13 lat zapalił na chodniku papierosa.Dostałby w gębe
    od najbliższego dorosłego.I nie mówię o tym że dawanie w gębę dziecku to
    dobra metoda ale potępiam w ten sposób dzisiejsze wychowanie które polega na
    tym że większość)( zdecydowana) BOI się zwrócić młodzieży "kurwującej" i
    palącej zielsko uwagę.
    Uważasz że jest dobrze?

    Pozdr
    Leszek

    P.S
    A Twój syn i tak będzie oglądał w telewizji to co będzie chciał bo Ty nie
    będziesz miał dla niego czasu.
    Taka jest szara rzeczywistość.