  • Data: 2011-08-09 12:09:42
    Temat: Re: przepisy ruchu drogowego- kolizja-czyja wina
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-09 13:11, Liwiusz pisze:

    > Zupełnie nie rozumiem drogi Twojego wnioskowania.

    A miałeś kiedyś kolizję na skrzyżowaniu - ja tak - i nawet nie była moja
    wina, co zresztą policja potwierdziła ale mandat i tak dostałem właśnie
    za nie zachowanie szczególnej ostrożności. Na nic były moje protesty,
    mandat przyjąłem bo był bardzo niski i nie chciało mi się po sądach tego
    ciągać tym bardziej, że to wtedy sąd musiał by rozstrzygnąć co do całego
    zdarzenia - tu miałem mandat i sprawcę, a tak bym miał sąd, i ustalanie
    sprawcy.

    Przynajmniej tak mnie poinformowano

    A przy okazji hasła typu, Pan w razie czego powinien się zatrzymać i
    upewnić się, że może pan wjechać na skrzyżowanie...

    Wyjaśniłem?

    Ariusz