  • Data: 2002-09-05 08:09:10
    Temat: Re: przekroczenie prędkości i procedura zatrzymania
    Od: "Albercik" <B...@k...chip.pl_SPAMU!!!> szukaj wiadomości tego autora

    > Akurat nie zgodze sie z powyzszym. Chyba zostal Pan przyslowiowo
    "wyruchany"
    > :(
    > Policja ma obowiazek (oczywiscie jesli jest sie bez swiadkow jest kiepsko)
    > sie wylegitymowac na zadanie (bo niby skad mama wiedziec z kim rozmawiam ?
    > moze z aktorem z jakiegos filmu o policji ?) . Wiec to ze sedzia tak
    > twierdzi to gruba sprawa !!!

    Sędzia wcale nie twierdzila ze nie maja takiego obowiazku - tylko, ze to
    wcale nie zmienia faktu ze ja powinienem podac im swoje dane - bo byli w
    mundurach. A sprawa o ewentualne ich nie przedstawienie sie to jest odrebna
    sprawa. Zreszta chodzilo tez o to ze nawet jak przyjechal radiowoz to nie
    podalem danych - a to juz jet kolejny dowod na to ze byla to policja.
    Zdaje sobie sprawe, ze to jest poje..ane - ale takie jest nasze prawo.
    A to ze sedzina tak mowila to nic dziwnego - tak mowil rowniez moj brat -
    ktory rowniez jest sedzia.

    Pozdrawiam
    Albercik