  • Data: 2002-09-05 08:05:08
    Temat: Re: przekroczenie prędkości i procedura zatrzymania
    Od: "AndY" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja kiedys mialem podobna sprawe, siedzialem sobie z panienka na skwerku
    > wieczorem - kolo 23. Podeszlo 2 gliniarzy i ze mam pokazac dokumenty. A ja
    > ze oni sie musza najpierw przedstawic. I tak sie sprzeczalismy (nie
    chcialem
    > pokazac dokumentow, az oni nie zrobia tego pierwsi) w koncu wezwali suke i
    > zawiezli mnie na komende. W koncu podalem im dane, i powiedzieli ze
    pojdzie
    > wnisek na kolegium ze odmawialem ich podania.
    > Jak sie bronilem ze oni sie nie przedstawili (odwolalem sie od decyzji
> [...]

    Akurat nie zgodze sie z powyzszym. Chyba zostal Pan przyslowiowo "wyruchany"
    :(
    Policja ma obowiazek (oczywiscie jesli jest sie bez swiadkow jest kiepsko)
    sie wylegitymowac na zadanie (bo niby skad mama wiedziec z kim rozmawiam ?
    moze z aktorem z jakiegos filmu o policji ?) . Wiec to ze sedzia tak
    twierdzi to gruba sprawa !!!

    AndY