  • Data: 2006-07-30 17:40:52
    Temat: Re: przejazd rowerem przez jezdnie
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30-07-2006 o 19:27:49 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > Nie mam możliwości ścignąć takiego gnoja jeśli mi coś uszkodzi i
    > ucieknie, bo on nie ma rejestracji. A nawet jak go dorwę, to musiałbym
    > się latami cywilnie procesować o spłatę szkód. Pędzi taki nieoświetlony
    > debil z plecaczkiem na garbie i słuchawkami od mp3 w uszach, często po
    > chodniku - tego nie toleruję.
    > Zasadniczo traktować należy więc rowerzystów zgodnie z prawem jak innych
    > uczestników ruchu drogowego. Wyprzedzać i mijać w przepisowej odległości
    > (fakt czasem są kałuże, ale nie powinno sie wykonywać z tego powodu
> [...]

    Ja jestem tylko z tego niezadowolony, ze przez ta nienawisc rowerzystow do
    kierowcow i odwrotnie cierpia ci najbardziej uczciwi. Rowerek
    przeprowadzam przez pasy, nie robie slalomu na swiatlach, zawsze mam
    swiatelka z przodu i z tylu, odblaskowy stroj.

    Zastanawiam sie czego chca kierowcy od rowerzystow kiedy stoja na
    czerwonym. Wkurzaja sie kiedy mija ich taki slalomem. Trabia kiedy stanie
    im taki normalnie na pasie.

    Pytanie mam dodatkowe ... bo juz mam dosyc wyprzedzania mnie 'na
    centymetr'. Czy moge sobie do roweru przyczepic taka skladana metrowa
    choragiewke z duzym napisem "odstęp - jeden metr" i strzałka w lewo?
    Najlepiej jeszcze zakończyć tą chorągiewkę czymś ostrym ... albo
    zwyczajnie pędzlem umoczonym w farbie :)

    Pozdrwaiam, Jasko Bartnik