    From: " swstr" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przedawnione wezwanie do zapłaty
    Date: Wed, 25 Jul 2012 19:28:28 +0000 (UTC)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Nieprawda, podniesiony zarzut przedawnienia będzie skuteczny pomimo
    > nieobecności pozwanego. Szkoda kilometrów.

    Ale ja nie napisalem ze przedawnienie nie bedzie skuteczne jesli dluznik nie
    stawi sie na rozprawe. Napisalem ze wierzyciel na rozprawie moze wycofac
    powodztwo, na co dluznik moze wyrazic zgode badz nie. Jak dluznika nie bedzie
    na rozprawie to sad przychyli sie do wniosku wierzyciela i powodztwo
    najprawdopodobnij oddali. Sprawa sie zakonczy a wierzyciel uplynni dlug innej
    firmie windykacyjnej ktora dalej bedzie nekac dluznika. Kolo sie zamyka,
    wierzyciel straci grosze, dla dluznika cala loteria zaczyna sie od poczatku
    tyle ze z nastepnym wierzycielem. Slatego jesli dluznik jest pewien wygranej
    to na rozprawie lepiej byc, a jak nie to go zalatwia.