  • Data: 2007-03-16 14:52:07
    Temat: Re: przed rozwodem a dziecko
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Angie napisał(a):

    > Fotelik masz kupic aby twoje dziecko bezpiecznie podrozowalo. Gdziekolwiek.

    Podstawę prawną poproszę (na to, że to ojciec ma kupić, mimo że gorzej
    sytuowany).

    > Wiecej. Rzeczpospolita obliczyla kiedys ze wychowanie dziecka od zera do
    > studiow kosztyuje jakies 500tys. 250zl na dzieciaka wydaje ci sie duzo?

    To wychodzi jakieś 1,5-2 kPLN miesięcznie.

    Fascynujące - jak w takim razie wg. ciebie radzą sobie rodziny o niskich
    dochodach?

    [ciach]

    > Nie mam i nie dam

    Szczeniackie odzywki...

    > Nie dalem bo nie mialem. Ale nastaw sie ze twoje akcje spadna ponizej zera.
    > No i ze to zagranie na krotka mete - bo w koncu ktorys sedzia ci powie ze
    > trzeba bylo pomyslec o tym, ze nie stac cie na dziecko zanim je zrobiles.

    Taaak... "Mój brzuch - moja sprawa", ale jak przychodzi co do czego to
    "dawaj forsę na swoje dziecko"...