  • Data: 2007-03-16 16:45:28
    Temat: Re: przed rozwodem a dziecko
    Od: "Angie" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:qinqc4-beg.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Podstawę prawną poproszę (na to, że to ojciec ma kupić, mimo że gorzej
    > sytuowany).

    Ale on nie nie twierdzil ze nie chce kupic bo jest gorzej sytuowany, ale
    dlatego, ze ona nie bedzie go uzywac do wozenia dziecka do niego:-)

    > Fascynujące - jak w takim razie wg. ciebie radzą sobie rodziny o niskich
    > dochodach?

    Szczerze mowiac nie wiem - bo ja samych oplat stalych mam 3tys na mc.

    > Szczeniackie odzywki...

    Ale rada dobra, czyz nie? skoro taki biedny to przeciez nie da nie?

    > Taaak... "Mój brzuch - moja sprawa", ale jak przychodzi co do czego to
    > "dawaj forsę na swoje dziecko"...

    Gdzie to doczytales?

    Angie