  • Data: 2007-06-30 15:52:57
    Temat: Re: przebudowa balkonu w bloku spoldzielczym
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafal Czekiel napisał(a):

    > Wlasciciel mieszkania nie chcial rozmawiac. Pytalem w spoldzielni -
    > odeslano mnie do insp. nadzoru budowlanego. ten z kolei do spoldzielni
    > mnie odeslal...

    To ty jesteś Jarek czy Rafał?
    Pytanie było proste - czy to ci przeszkadza? Czy tylko z bezinteresownej
    sąsiedzkiej złośliwości. Podejrzewam, że przestawione drzwi ci słońca
    nie zasłaniają.
    Właściciel mieszkania nie musi z tobą rozmawiać. Wszyscy cię spławili,
    bo nikt nie lubi bezinteresownych pieniaczy. Podejrzewam, że łatwiej by
    było ci uzyskać pomoc, gdyby coś ci przeszkadzało. A tak...