  • Data: 2008-01-11 11:26:52
    Temat: Re: prywatna windykacja, wezwanie do zaplaty
    Od: "sotb" <s...@n...netu> szukaj wiadomości tego autora

    > I w tym momencie popełnili przestępstwo: Art. 276 KK

    Inny przypadek.
    Osoba zrezygnowała ze studiów (zaocznych). Listem poleconym poinformowała
    uczelnię o rezygnacji ze studiów oraz poprosiła o przesłanie dokumentów na
    adres zamieszkania. Po dwóch miesiącach uczelnia przysyła info o skreśleniu
    z listy studentów. Jednocześnie dzwonią pod nr kontaktowy studenta i
    informują, że musi przelecieć się po mieście żeby zebrać podpisy na
    obiegówce i nie mogą wydać dokumentów bez tego.
    Mają prawo? Mogą przecież sami przelecieć się z obiegówką.

    SOTB